Кошик
4 відгуків
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380503746778
+380503746778

MAN представляє нові двигуни Euro 6d.

MAN представляє нові двигуни Euro 6d.

 

Новий базовий двигун D15 для вантажних автомобілів MAN

Новий 9-літровий двигун D15 стандарту Euro 6 замінить випробуваний двигун D20 у серії MAN TGS і TGX в 2019 році. 6-циліндровий двигун володіє більшою потужністю, меншою вагою та меншим витратою палива - все це незважаючи на менші переміщення. Низька маса двигуна є головною перевагою в спеціалізованих транспортних засобах. Вантажопідйомність автомобіля збільшується приблизно на 230 кілограмів. Більш низька вага нового двигуна може бути особливо важливим для вантажних носіїв, таких як паливо, масла або бетон.

Двигун MAN D15 і його технічні дані

З трьома потужностями: 330 к.с. (243 кВт), 360 к.с. (265 кВт) і 400 к.с. (294 кВт), двигун D15 розташований у середньому відділенні між 320-циліндровими шестициліндровими двигунами вищого класу D08 і силовим агрегатом D26. 430 к.с. Потужність 6-циліндрового двигуна Common Rail - 9037 см3, хід поршня 145 мм, діаметр - 115 мм. Максимальний крутний момент D15 становить 1600 Нм при потужності 330 к.с., потім, у серії, крутний момент збільшується на 100 Нм кожен для наступних пропонованих потужностей. Максимальна потужність гальмування двигуна 350 кВт доступна з Turbo EVBec. Система вприскування Common Rail працює при максимальному тиску нагнітання 2500 бар.

MAN, щоб досягти стандарту викидів Euro 6d, використовує технологію SCR (Selective Catalytic Reduction) разом із самовідновлювальною системою MAN CRT (безперервно регенеруючої пастки).

 

                  

Технічні вдосконалення та оптимізація двигунів D26 і D38

Нова сім'я двигунів також включає в себе серії MAN D08, D26 і D38, які в 2019 році будуть представлені як Євро 6d версії. Введена повністю переглянута версія D26. В результаті, двигуни D26 будуть мати 10 к.с. більше потужності і 100 Нм більше крутного моменту. Нові потужності: 430 к.с., 470 к.с. і 510 к.с. Оптимізація приводних вузлів позитивно впливає на прибутковість транспорту. Тут, знову ж таки, ми отримуємо більшу вагу вантажу, яка додатково досягає 80 кілограмів. Не без значення є той факт, що нова версія двигуна D26 має менший витрата палива до 4%.

Технічні вдосконалення дозволили збільшити інтервал заміни масла двигуном MAN D38 до 140 000 кілометрів. Однак величина інтервалів в кінцевому рахунку залежить від експлуатаційної навантаження.

Всі чотири серії двигунів - D08, D15, D26 і D38 - можуть поставлятися з парафіновими паливами, такими як гідрогенізовані рослинні олії, відповідно до EN 15940, без необхідності ретроспективного перетворення.

 

                   

Системи, що полегшують роботу водія

Цей рік, MAN Вантажівка & Автобус також вводить Комфорт Спрямовуючий у TGM, TGS та TGX взірці з новою родиною двигуна. Ця активна система рульового керування допомагає водієві пристосовувати рульову силу до швидкості автомобіля. Ця система також забезпечує технічну основу для допомоги з поверненням доріжок (LRA Return Assist - LRA). Якщо водій ненавмисно залишає ремінь без індикації, LRA активується і відправляє автомобіль назад до позначеного поясу.

Деякі вантажівки MAN також оснащені системою VAS (Video Maneuvering System), яка демонструє водію сліпе місце на стороні автомобіля, забезпечуючи раннє виявлення критичних ситуацій при повороті або маневруванні. Система підтримує водія, забезпечуючи видимість на додаток до дзеркала заднього виду за допомогою монітора в салоні, дозволяючи попередній перегляд сліпого місця біля автомобіля. Система моніторингу камери може бути доповнена ультразвуковими датчиками у передній частині автомобіля та на його боці. Вони пропонують акустичні та візуальні попередження для водія (світлодіодний дисплей), що вказує на перешкоди.

У 2019 році всі моделі TGL, TGM, TGS і TGX будуть мати новий дизайн інтер'єру. Існують дві сучасні кольорові схеми: бежевий і темно-сірий.

Інші новини